Informace k zahájení školního roku 2024/25
Vážení strávníci, prosím dodržujte níže uvedené pokyny:
A. Informace pro nové strávníky od 1.9.2024
- Zákonný zástupce dítěte vyplní přihlášku strávníka (žáka, dítěte), kterou naleznete v sekci Dokumenty.
- Je nezbytné vyplnit všechny údaje, včetně telefonického a mailového kontaktu. Vybírejte formulář podle příslušné školy, kterou strávník navštěvuje.
- Vyplněnou přihlášku odevzdejte osobně v kanceláři jídelny budova Ječmínkova , po telefonické domluvě kdykoliv.
- Současně s přihláškou složíte zálohu na obědy dle pravidel uvedených v pokynech ke stravování a zakoupíte si čip pro žáky základních škol.
- Nejpozději do 10.9.2024 jste povinni zřídit ve své bance souhlas s inkasem ve prospěch školní jídelny. Doklad o založení souhlasu je nutné doložit potvrzením z banky nebo výpisem z internetového bankovnictví zasláním na mail jídelny.
B. Informace pro stávající strávníky od 1.9.2024
- Zákonný zástupce strávníka nemusí provádět žádná opatření.
- Na měsíc září 2024 bude inkaso strženo k 20. srpnu. Částka ke stržení se vypočítává z počtu stravných dnů měsíce září krát cena oběda. Od této částky bude odečten případný přeplatek k datu výpočtu částky.
- Prosíme jen kontrolu provedení inkasa.
- Pokud platba neproběhne, je nutné zajistit jednorázovou úhradu převodem z vašeho účtu do konce měsíce srpna.
C. Informace pro děti, které ukončily návštěvu MŠ a přecházejí do 1. třídy ZŠ
- V tomto případě je dítě považováno za nového strávníka a je nutné postupovat podle bodu A.
Mimořádné úřední hodiny v době prázdnin:
kdykoliv po telefonické domluvě
Veškeré informace uvádíme na našich stránkách www.sjchropyne.cz. Prosíme o jejich sledování.
Děkujeme za spolupráci.
Zbyněk Tříska, ředitel